معا لغد افضل

نهر العطاء

شاطر

نهر العطاء

مُساهمة من طرف marmar في الخميس 25 ديسمبر - 10:49

طبعا اكيد الكل هيستغرب اني برحب بيكي وانتي صاحبة البيت
الغريب اني شفت كل مواضيع الترحيب الموجودة
كل الاعضاء مترحب بيهم الا انتي
فكان لازما ولابد وحتما ارحب بيكي في بيتك
اهلا وسهلا بيكي في منتداكي منوراة ومطلعة عين اعضاءة وخصوصا انا
كل الود كل الحب كل التقدير لكي
ويارب يارب نفضل دايما معا لغد افضل
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في الخميس 25 ديسمبر - 14:17

هههههههههههههههههههههههههه
انتي كنتي نايمه يابنتي والا أيه
ناقص ترحبي بعادل
هههههههههههههههههههههه
طيب منوره يانهر
مع ان احنا الضيوف

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف نهر العطاء في الجمعة 26 ديسمبر - 20:39

حبيبتي يا مرمر والله
اعمل اية بقي واحد صاحبنا لا داعي لذكر اسمة طنشني في الترحيب
شكرا ليكي يا قمر
وبعدين انتي لسة شفتي حاجة بص اصبري لما افضالك يا مجنونة انتي
هبطلك الجنان بتاعك دة
وان شاء الله نفضل علي طول معا لغد افضل

لاف دة نورك انتي شكرا يا جميل
علي فكرة مفيش ضيوف في المنتدي كل الاعضاء اصحاب المنتدي
وعادل برضة مترحب بية رحب بية الادمن
avatar
سندباد الشرق
عضو متميز
عضو متميز

عدد المساهمات : 433
رقم العضوية : 5
تاريخ التسجيل : 30/05/2008
نقاط التميز : 758
معدل تقييم الاداء : 25

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف سندباد الشرق في السبت 27 ديسمبر - 3:29

هههههههههههههههههههههههههه
ملعوبة يا مرمر بس بجد ملاحظة ذكية منك
منورة يا حاجة نهر انتي وصاحبك اللي مش عايزة تقولي اسمة
هقلة وربنا يقدرنا علي فعل الخير
avatar
ابو خالد
عضو مجتهد
عضو  مجتهد

عدد المساهمات : 290
رقم العضوية : 76
تاريخ التسجيل : 21/08/2008
نقاط التميز : 384
معدل تقييم الاداء : 64

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف ابو خالد في السبت 27 ديسمبر - 6:34

اولا الترحيب بام المنتدى شيئ جميل وجليل

ثانيا : لما قرات عباره الي مش لازم نذكر اسمه توجهة مباشر للترحيب الخاص بي من اشهر

فصعقت حين لم اجد ردي مسجلا في صفحة الترحيب الخاص
ولا اعتقد ان جميع عبارات الاسف في العالم سوف تغفر هذا الموقف السخيف مني
وكل اعتقادي انني ردد ت ويمكن انمسح يوم عطل السيرفر من فتره
اقدم اعتذاري امام جميع اعظاء المنتدى
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في الثلاثاء 30 ديسمبر - 10:17

صحيح يانهر ماتقولي اسمه عشان نعمل عليه ثوره
قولي بس انتي ومالكيش دعوه
wink
انا ولا اعرفك احسن يضربنا

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف نهر العطاء في الثلاثاء 30 ديسمبر - 20:46

انت جاي تهدي النفوس يا سندباد شكرا يا سيدي

ام المنتدي كلمة عظيمة وكبيرة جدا يا ابو خالد مستحقهاش
وفعلا ردك ورد عادل اتعزف من موضوعك يوم العطل
لا داعي للاسف احنا كلنا اخوات

اسمة عين عبعال يا لاف اتبطي انتي كمان هلاقيها منك ولا من سندباد
عايزة تعملي ثورة اعملي يا اختي محدش هيمانعك

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف samia في الثلاثاء 30 ديسمبر - 21:57

كلك نهروكلك بحر وكلك صدى مؤثر لما افتح والقى ردا من هذا الينبوع يكفينى اننى اسبح فيه واكتشف


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل
avatar
مصري اصيل
عضو مجتهد
عضو  مجتهد

عدد المساهمات : 205
رقم العضوية : 24
تاريخ التسجيل : 19/06/2008
نقاط التميز : 298
معدل تقييم الاداء : 3

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف مصري اصيل في الأحد 4 يناير - 23:12

اية الجمال والحلاوة دي
نهر بيترحب بيها
يا مرحبا يا مرحبا
وسامية بتقول فيكي قصايد غزل
ابسطي بقي وهيصي
avatar
مي
عضو متميز
عضو متميز

عدد المساهمات : 436
رقم العضوية : 30
تاريخ التسجيل : 27/06/2008
نقاط التميز : 781
معدل تقييم الاداء : 27

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف مي في الجمعة 9 يناير - 3:13

نهر تستحق كل خير رغم انها مش كبيرة قوي لكن بحس انها امي
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في الأحد 11 يناير - 9:33

مش عارفه يانهر حاسه لك احساس غريب البت مرمر اكيد عاوزه منك حاجه بس ايه هي هاكتشف بالوقت ممكن عاوزاكي ترأفي بيها مثلا عشان انتي حماتها
أمممممممممممممممممم
اه ياسوسه
كل ده يطلع منك ياعبعال
ليلتك لون شعر الواد عبد الرحمن
بصي يانهر اكيد الناس دي عاوزين منك مصلحه كل واحد بقى يقول بصراحه عاوز ايه
والله نهر دي عسسسسسسسسسسسسسسل وسسسسسسسسسسسسسسسكر وحنينه جدا
بقولك ماعندكيش شقه للأيجار
ههههههههههههههههه
انا بشكر فيكي اهوه بس شوفي الشقه وابعتي اللحمه عشان يستمر العطاء

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف نهر العطاء في الأربعاء 14 يناير - 7:52

سامية فعلا انتي اللي تستحقي لقب ام المنتدي كفاية تفانيكي واخلاصك في المنتدي
وردودك ومتابعتك الجميلة لمعظم المواضيع ومجاملاتك اللطيفة للاعضاء
لكي جزيل الشكر

مصري اصيل طبعا مدح سامية وسام علي صدري اعتز بية ومن حقي اني انبسط واهيص كمان

مي يا نور عيني وحشتيني يا بت متغبيش عننا كدة تاني
ويا ستي هو انا اطول ان يبقي عندي بنت جمبة زيك ياريت

لاف مين بقي السوسة انتي ولا مرمر ههههههههههههههههههههههه
عايزة شقة من عنيا الاتنين عايزاها فول ولا طعمية حددي
واللحمة دي يا بنتي حلم بعيد المنال
احلمي علي قدك علشان متتعبيش

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف samia في السبت 17 يناير - 2:53

انه احساس يختلج فى الصدر صدقيتى والله الصورة نعبر عن شخصية صاحبنتا حدسى لا يخييبنى الله يديم هذا الود للتفانى برفع اسم المنتدى عاليا


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في السبت 17 يناير - 12:20

الصوره
ههههههههههه
شبهك دي يانهر ؟ لأ دي شبهي تمام توأم
بقى مافيش شقه ولا لحمه
طب انا كنت شاربه جاز لما قولت ان عسل وكمان عادل ضغط عليه عشان اقول
وبرفع شكوى لمناصرة المستضعفين في المنتدى من احزاب المعارضه
هههههههههههههه
والله بجد انتي ماشاء الله ربنا يحميكي
هيصي بقى

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف samia في السبت 17 يناير - 20:30

ليه كده يا افر لمل ياتى دورك صصصصصصصصصصصصصديقنى لانبخل عليك


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف نهر العطاء في الثلاثاء 20 يناير - 8:12

الله يكرمك يا سامية روحك جميلة جدا وشكرا لامنياتك الطيبة
لاف اهمدي بقي وملكيش دعوة بالصورة منقياها من وسط الف صورة
ومين المستضعفين دول اوعي تقولي انتي
دنتي قوية ومفترية
حد يعمل العمايل السودة اللي عملاها في الاشعار المسموعة دي الا واحدة قوية ومفترية
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في السبت 3 أكتوبر - 11:10

انتوا فين ؟
اختفيتي فين انتي وعبعال
لعل المانع خير
بسأل أهوه من غير شقه ولا لحمه
اظهر ياعصفور قاصدي ياعصافير انتوا الاتنين


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لله قوما أخلصوا في حبه فأحبهم واختارهم خداما*** قوما اذا جن الظلام قاموا هنالك سجدا وقياما
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف love for ever في الإثنين 2 نوفمبر - 8:59

انتي ياستي انتي لا أخفى الله لكي حسا
فينك وماحدش شايف مناكفتك
يعني الواحد يدخل ويخرج من المنتدى من غير شد شعر
هاشد شعر مين مرمر قرعه
ههههههههههههههههههه


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لله قوما أخلصوا في حبه فأحبهم واختارهم خداما*** قوما اذا جن الظلام قاموا هنالك سجدا وقياما

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف نهر العطاء في الثلاثاء 3 نوفمبر - 22:24

الله يكرمك يا لاف وينولك كل اللي في بالك
انا موجودة ولسة حية ارزق لكن مش لاقية وقت اشارك معاكم بدخل من وقت للتاني اطل طلة واشوف اخر الاخبار
من ساعة ما الاولاد دخلوا المدرسة وانا وقتي كلة ليهم
عقبالك كدا لما تحتاسي الحوسة اللي انا فيها


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ماتت قلوب الناس ماتت بنا النخوة
يمكن نسينا فى يوم أن العرب أخوة

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف marmar في الأربعاء 4 نوفمبر - 10:16

بقي كدا يا زعيمة تكشفي السر اللي فضلت مخبياة خمسين سنة عن الناس
اشكيكي لمين وانتي الزعيمة
avatar
اشرف
عضو مبدع
عضو مبدع

عدد المساهمات : 510
رقم العضوية : 50
تاريخ التسجيل : 18/07/2008
نقاط التميز : 752
معدل تقييم الاداء : 14

رد: نهر العطاء

مُساهمة من طرف اشرف في الأحد 15 نوفمبر - 22:02

شفتي يا نهر انا بسد في غيابك اهو وبرحب بالناس جدع انا مش كدا

وهرحب بيكي انتي كمان مش خسارة فيكي
وعلي راي المثل لجل الورد يترحب بنهر


اهلا وسهلا بيكم



    الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 20 سبتمبر - 18:05