معا لغد افضل

الحساب العسير

شاطر
avatar
ممدوح
عضو فعال
عضو فعال

عدد المساهمات : 351
رقم العضوية : 20
تاريخ التسجيل : 04/06/2008
نقاط التميز : 693
معدل تقييم الاداء : 18

الحساب العسير

مُساهمة من طرف ممدوح في الأحد 27 يوليو - 5:23

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
avatar
مصري
عضو مبدع
عضو مبدع

عدد المساهمات : 505
رقم العضوية : 28
تاريخ التسجيل : 27/06/2008
نقاط التميز : 835
معدل تقييم الاداء : 59

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف مصري في السبت 23 أغسطس - 15:10

اخ هو اللي جابة لنفسة
يستحمل اللي يجرالة
avatar
ابراهيم
عضو مشارك
عضو مشارك

عدد المساهمات : 65
رقم العضوية : 121
تاريخ التسجيل : 01/10/2008
نقاط التميز : 67
معدل تقييم الاداء : 2

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف ابراهيم في السبت 1 نوفمبر - 19:43

وعاملي فيها ملك وبتاع يا عم روح
avatar
love for ever
الزعيمة
الزعيمة

عدد المساهمات : 2621
رقم العضوية : 37
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
نقاط التميز : 3166
معدل تقييم الاداء : 81
من مواضيعي : موضوع نقاش وبحث
الخطأ؟؟؟؟؟
ماذا يحدث حولنا؟؟؟؟
صغيران اسفل العينين
مصر الاولى على العالم
اقوال مأثوره
معلومات ع الماشي
معلومات في الطب


رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف love for ever في الخميس 13 نوفمبر - 10:04

ايوه كده
اخاف واكش من ذاك الوش
هههههههههههه

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف samia في الأحد 30 نوفمبر - 2:57

ينطبق عليه ............المثل الى يقول... ليست الرجولة فى الشوارب المفتولة..


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف يسرا احمد في الثلاثاء 13 يناير - 1:59

ايوة كدة واحدة تاخد حقنا من الظلمة المفتريين هههههههههههههههههههههههه


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
avatar
ممدوح
عضو فعال
عضو فعال

عدد المساهمات : 351
رقم العضوية : 20
تاريخ التسجيل : 04/06/2008
نقاط التميز : 693
معدل تقييم الاداء : 18

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف ممدوح في الأربعاء 21 يناير - 7:28

انتم فرحانين في الاسد الغلبان
مش كفاية اللي شايفة من مراتة
هتبقوا انتم وهي علية

منورين يا جماعة

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف samia في الإثنين 2 فبراير - 21:25

لا والله هو الى جابها لروحو


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل
avatar
ممدوح
عضو فعال
عضو فعال

عدد المساهمات : 351
رقم العضوية : 20
تاريخ التسجيل : 04/06/2008
نقاط التميز : 693
معدل تقييم الاداء : 18

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف ممدوح في الجمعة 6 فبراير - 2:31

الراجل قعد علي القهوة شوية ينفس عن نفسة من غلبة
ومن اللي شايفة
ارحموا عزيز قوم ...................................تزوج

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف samia في الجمعة 6 فبراير - 8:24

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه......ليه .....يابنى الزواج مش وحش لهذه الدرجة انه وقار للجانبين....الله تكون ايامك كلها هناء ياممدوح ياطيب


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[

إذا كان الأمس ضاع .. فبين يديك اليوم
ولا تأسف على اليوم .. فهو راحل
واحلم بشمس مضيئة في غد جميل

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف يسرا احمد في الإثنين 9 فبراير - 12:58

بقي كدة يا ممدوح بقي ارحموا عزيز قوم تزوج
طيب هقول لمراتك


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
avatar
ممدوح
عضو فعال
عضو فعال

عدد المساهمات : 351
رقم العضوية : 20
تاريخ التسجيل : 04/06/2008
نقاط التميز : 693
معدل تقييم الاداء : 18

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف ممدوح في الأحد 1 مارس - 2:58

ابقي قوليلها يا يسرا
لما تتولد ههههههههههههههههههههه

ومش الجواز اللي وحش يا سامية دول المتجوزين هم اللي وحشين
avatar
رامي
عضو فعال
عضو فعال

عدد المساهمات : 333
رقم العضوية : 151
تاريخ التسجيل : 23/10/2008
نقاط التميز : 480
معدل تقييم الاداء : 23

رد: الحساب العسير

مُساهمة من طرف رامي في الثلاثاء 13 أكتوبر - 2:17

صورة جميلة جدا وعليها اسم المنتدي كمان


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نعيب زماننا والعيب فينا ... وما لزماننا عيب سوانا
ونهجو ذا الزمان بغير ذنب ...ولو نطق الزمان لنا هجانا

    الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 17 نوفمبر - 11:42